Navštivte náš nový digitální showroom Škoda v Kunraticích - Více informací

Audi TT

Ostré křivky vypovídající o silném charakteru Audi TT Coupé, nová trojrozměrná mřížka chladiče Singleframe, inovativní technologie pohonu a rovněž i koncepce ovládacích prvků a informačního prostředí řidiče, to vše je nové Coupé.

Součástí LED a Audi Matrix LED světlometů jsou dynamická směrová světla, která jsou integrována rovněž v zadních světlech. Kombinovaná přístrojová deska v podobě LCD displeje s vysokým rozlišením podává řidiči informace způsobem, který si zvolí sám. V zadní části Audi TT Coupé nelze přehlédnout dvě velké kruhové koncovky výfuku.

Motor 2.0 TFSI spolupracující s převodovkou S tronic® a s permanentním pohonem všech kol quattro® nabízí výkon 169 kW (230 koní) dokáže zrychlit z 0 na 100 km/h za 5,3 vteřin. Průměrná spotřeba paliva činí 6,8 litru na 100 km a maximální rychlost Audi TT Coupé je 250 km/hMotor 2.0 TDI nabízí výkon 135 kW (184 koní), zrychlení z 0 na 100 km/h mu trvá 7,2 vteřiny a jeho maximální rychlost je 235 km/h. Průměrná spotřeba paliva činí 4,2 litru na 100 km.

Model Audi TT již nelze objednat.

Varianty modelu

TT Roadster

Nový TT Roadster spojuje nevšední zážitky z řízení dynamického sportovního vozu a jízdy v otevřeném dvoumístném automobilu. Třetí generace modelu TT Roadsternavazuje na bohaté tradice především nadčasovou estetikou. TT Roadster 2.0 TFSI s mechanickou převodovkou má pohotovostní hmotnost 1 320 kg.

Dvoumístný vůz je s délkou 4 177 milimetrů o 21 milimetrů kratší než jeho předchůdce. Rozvor byl prodloužen o 37 milimetrů na 2 505 milimetrů.

TTS COUPÉ

Spojení výkonu s dynamickými jízdními vlastnostmi a sportovním vzhledem jak exteriéru, tak interiéru, nabízí nové Audi TTS Coupé. Jeho sportovní vlastnosti zacílí precizního proplétání silnicemi města a výkon čtyřválcového turbomotoru se silou 306 koní (225kW) z 0 na 100 km/h vystoupá za pouhých 4,5 sekund, díky čemuž se z bodu A do bodu B proplete hladce a rychle. Interiéru dominuje sportovní multifunkční volant TTS plus s kontrastním prošitím v provedení „S“. Přední maska chladiče Singleframe vyniká z davu spolu s předním spoilerem, která lemuje celou délku spodní části nárazníku. Zadní spoiler můžete ovládat ručně, nebo se automaticky vysune při jízdě nad 120 km/h. Opomenout nesmíme ani na osvětlovací technologii v Audi TTS Coupé, kdy na přání zákazníka lze objednat Audi Matrix LED. Mimo jiné řídící jednotka sama vyhodnotí situaci, kdy zapnout a kdy vypnout dálkové osvětlení, tudíž je během noční jízdy nemusíte hlídat a ručně ovládat. Naplno vozidlu můžete důvěřovat díky vyspělým asistentům řízení.

TTRS Roadster

Audi TT RS Roadster vystřelí z 0 na 100 km/h za 4,6 s. Největší rychlost je omezena na 250 km/h, ale na přání může Audi zvýšit limit omezovače až na 280 km/h. Audi TT RS Roadster dokáže předjíždět bez jakéhokoli projevu námahy. Při vytáčení motoru je ručička otáčkoměru přitahována takřka magickou silou k vysoko posazenému červenému poli a během tohoto procesu vydává motor klasický zvuk pětiválce zkomponovaný talentovanými motoráři značky Audi! Podvozek nového Audi TT RSvychází ze skvělého základu méně výkonných modelů TT. U sportovního podvozku TTRS Roadster sníženého o 10 mm hraje klíčovou roli čtyřprvkové zavěšení zadních kol. Na přání se dodává adaptivní tlumení Audi magnetic ride, které dává řidiči možnost volit mezi režimy Comfort a Dynamic.

TTRS Coupé

Přední nárazník Audi TTRS Coupé obsahuje zvětšené přívody vzduchu. Výrazný difuzor a dvouproudý výfuk s oválnými koncovkami podtrhují dynamiku vozu. Audi TTRS Coupé vystřelí z 0 na 100 km/h za 4,6 s. Největší rychlost u Audi TTRS Coupé je omezena na 250 km/h. Ještě působivější je agresivní způsob, kterým motor reaguje na sešlápnutí pedálu plynu. Nový vůz Audi TTRS Coupé dokáže předjíždět bez jakéhokoli projevu námahy. Podvozek Audi TTRS Coupé vychází ze skvělého základu méně výkonných modelů TT. U sportovního podvozku, sníženého o 10 mm, hraje klíčovou roli čtyřprvkové zavěšení zadních kol. Nejsportovnější verze modelové řady Audi TTRS Coupé jezdí na osmnáctipalcových kolech obutých do pneumatik 245/45. Pro ještě rychlejší odvod tepla jsou přední brzdové kotouče Audi TTRS Coupé děrované.